Martinus
Martinus.sk ako najväčšie slovenské internetové kníhkupectvo potrebovalo zmeniť vizuálnu identitu. Nová značka mala byť údernejšia, komunikatívnejšia a vymedzenejšia voči konkurenčným firmám Artforum a Pantarhei.
V prvej etape riešenia novej identity pre Martinus.sk sme analyzovali zámery, víziu a obchodné ciele klienta, konkurenciu na Slovensku a fungujúce internetové kníhkupectvá v zahraničí. Riešením bolo niekoľko alternatív: spojenie symbolu knihy a internetu, knihy a písmena M, ale aj redizajn symbolu motýľa, ako zachovanie a pokračovanie tradície. Klient sa nakoniec po dlhých úvahách a porovnávaniach rozhodol pre logotyp, ktorý spájal niekoľko symbolov na hrane interpretovateľnosti: písmeno „M“, srdce, krídla, dve brány a knihy. Novým logom Martinusu je výrazný, jedinečný symbol, ktorý je ľahko zapamätateľný a funguje v rôznych mediálnych priestoroch.